2014. augusztus 8., péntek

4. fejezet!

Harry
 
Két héttel korábban.
 
Ez a nap is ugyan úgy kezdődött. Reggel az ablakon beszűrődő fény bántja a szememet, míg az ablakomon lévő függönyt szorosabbra nem húzom, ezzel meggátolva a nap sugarainak bejutását. Nagy nehezen ráveszem magamat és kikelek az ágyból. Az első utam a fürdőbe vezet, fogat mosok és beletúrok a kócos hajamba. A szobámban a szekrényemből előkapom a szokásos szettemet, ami egy szakadt farmerből és egy egyszerű fehér pólóból áll. Magamra kapom a bőr dzsekimet és már indulok is. A mai nap sem lesz más mint a többi. Banda ügyek. Bár szeretem a munkámat, nem panaszkodom. London nagy város és én irányítom. Harry Styles vagyok, a BAD nevű londoni banda vezére. Öten vagyunk. Liam, Zayn, Louis, Niall és én. A város a nevünket is fél kiejteni. Bár a rangunkért keményen megkellet dolgoznunk. A rendőrség nem túlzottan törődik a mi dolgunkkal. Vannak embereink náluk is, ezért olykor félre néznek. A gyilkolás az életemhez tartozik. Eléggé szörnyű, de megszoktam, ez ugyan olyan munka mint másnak a cukrászkodás. Én pénzel, nőkkel és droggal kereskedek. Szóval eléggé tartalmas az életem.
 
- Liam. - szóltam az egyik tagomnak.
- Igen, Harry? - fordul felém és kérdőn tekint rám.
- Zayn elintézte? - kérdeztem meg egyszerűen.
- El. - válaszolt röviden, de nem is kellett jobban kifejteni-e pontosan tudtam, hogy elintézte a rá eső feladatot.
- Remek. - válaszoltam neki, majd folytatta a laptopon, amit az imént szakított félbe.
 
A pénz forgalmát folyamatosan nyomon kell követnünk, ez Liam asztala. Egy kibaszott matek zseni a srác. Zayn a behajtó. Ő megy el az "ügyfelekhez", akik valamilyen oknál fogva nem teljesítették a megadott határidőt. Nem részletezem, hiszen mindenki tudja mi történik azzal aki Nekem nem fizet.
Louis a clubomat irányítja és a városban lévő többi cégemért felel, úgy mond ő a "könyvelőnk".
Niall pedig a nőkhöz és a drogokhoz ért, ő az összekötőnk. Én pedig mindent ellenőrzök. Mit is mondjak univerzális vagyok.
 
- Harry. - fordul felém Niall, mikor belép az ajtón és kezet fogunk.
- Niall. - nézek rá.
- Elintézve. - feleli egyszerűen és én bólintok.
- Szép munka. - küldök felé egy önelégült mosolyt.
- Kösz. - mosolyodik el ő is. - Ma mi a terv?
- Zayn már kezeli a tervet. - nevetek fel. - Brain nem hajlandó fizetni a drogokért, amiket egy hónapja adtál neki, így Zayn jobb belátásra bírja.
- Zayn és az ő remek beszélőkéje. - nevet fel ő is.
- Meggyőző tud lenni. - nevetek.
 
Zayn minden bizonnyal nem éppen beszélget az ügyféllel. Nem csodálkoznék ha megint hullát kéne takarítanunk. De aki nem fizet és ez állttal nem tisztel engem annak menni-e kell, így vagy úgy.
 
- Figyeljetek ma be kell mennünk a Roarba. Meg kell néznem a költségeket és a bevételt. - fordulok a fiúkhoz.
- Oké úgy is bulizhatnékom van. - szólal meg a háttérben Louis.
- Csak mértékkel srácok tudjátok, hogy vannak, akik szeretnek belénk kötni. - válaszoltam a bulizni vágyóknak.
- Tudjuk Harry, nem kell említened. - fordul felém Liam.
- Ez a Summers kikészít engem. - mondom nekik.
- Sajnos el kell viselnünk hiszen minden hova elér a keze. - helyesel Liam.
- Igen, de London az enyém és nem adom neki. - csattanok fel.
 
Daniel Summers Anglia legfőbb maffia vezére, de nem irányíthat mindent. Nem tartozok a fennhatósága alá, én hoztam létre a BAD-at egyedül és egy senkiházi nem fogja nekem megmondani mit csináljak. Maradjon csak az ő városában.
 
- Harry, Zayn most hívott, hogy Brain odaadta a pénzt. - vigyorog Niall.
- Bíztam Zaynben. - mosolyodtam el a gondolatra, hogy Braint milyen eszközökkel vette rá a fizetésre.
 
A klubba valóm látogatás előtt gyorsan haza ugrottam. A kocsival a felhajtón leparkoltam és gyorsan bementem a házamba. Bekaptam némi kaját, mert nem sikerült sokat ennem a mai napon. Letusoltam és felvettem a mai szerelésemet. Majd elmentem a srácokért és fél óra múlva már a klubban is voltunk.
 
- Oké mennyetek fel én hozok valami piát. - mosolyogtam a fiúkra, akik elindultak a felső magán szintünkre.
A bár pulthoz ültem és szóltam a pincérnek, hogy adjon 5 felest és 5 üveg sört, majd felmentem a tálcával, a kezemben az asztalunkhoz.
A feleseket gyorsan legurítottuk. A srácok nagy része lement, hogy keressen magának valakit ma estére. Én is ezt terveztem. A korláthoz álltam és a klubban vonagló lányokat néztem. Minden este kinézek valakit, akit aztán otthon megdugok. Nem szoktak ellenkezni. A mai felhozatal sem volt rossz. Rövid ruhák és testhez simuló anyagok. Szőkék, barnák és vörösek egyaránt. Kiszúrtam Liamet, amint egy vörös hajú kis csajjal enyeleg. Ez gyors volt haver. - gondoltam.
Nem sokkal távolabb tőlük kiszúrtam egy lányt. Türkiz színű mini ruhát viselt. Hosszú szőke haja lágyan omlott a hátára. Ilyen tökéletes alakot még szerintem sosem láttam. Vékony derék, hosszú lábak és olyan mozgás, hogy ha csak nézem megkeményedek. Ő kell ma nekem.
Lementem a bárba és az egyik sarokban ülve néztem őt, ahogy egyedül ringatja a csípőjét a zene ritmusára. Kibaszott jól csinálta. Lassan megfordult és a lélegzetem is elállt tőle. Ahogy egyre közelebb jött a bár felé kilehetett venni gyönyörű kék szemeit, ami a tenger színére elékeztetett. Az arca gyönyörű volt. A pincérnek kiabált valamit, amikor mögé álltam.
 
- Én állom. - kiabálom a pincérnek.
- Értem Mr. Styles. - válaszol nekem a pincér.
A lány megfordul és kérdő tekintettel néz rám.
- Köszi. - áll fel a székéből mikor megkapja a kért italát.
- Semmiség. - küldtem felé egy féloldalas mosolyt.
- Ha megbocsájtasz, én megyek. - állt fel a székéből.
 
Nem engedem csak így el. Utána nyúlok és elkapom a csuklóját.
- Mi a neved? - kérdezem tőle.
- Lena. - válaszolta nekem egyszerűen.
- Szia Lena, Harry vagyok. - mosolyogtam rá csábítóan.
- Szia Harry. - köszönt el tőlem és vissza ment a táncoló emberek közé.
 
Néztem, amint mozgatja a csípőjét a zene ritmusára. Ez a nő megöl engem. Meg bírtam tovább magammal és mögé sétáltam. A dereka köré fontam a karjaimat. Ő kissé össze rezzent, de mikor megfordítottam nem láttam meglepetséget a szemeiben. Nyilván tisztában volt vele, hogy én vagyok az.
 
- Nem szeretnél egy csendesebb helyre menni? - kérdeztem tőle, remélve, hogy felfog jönni velem az emeletre.
- Kösz, de jó nekem itt. - válaszolta nekem.
A dereka köré fontam a karjaimat és táncolni kezdtem vele. A zene ritmusára mozogtunk és éreztem, ahogy egyre inkább élvezni kezdi a dolgot. Én majd meghaltam, hogy ez a nő az enyém legyen. Megőrjített. Érezni akarom magam alatt. Megakarom dugni, de rohadtul.
Bele néztem a gyönyörű kék szemeibe és közelebb hajoltam hozzá és a fülébe suttogtam.
- Gyönyörű vagy.
Nem válaszolt nekem. A nyakára hajoltam és csókolgatni kezdtem. Éreztem, hogy megremeg a teste az érintésem nyomán és ez nagyon tetszett. Nem csak ő volt rám nagy hatással, hanem minden bizonnyal én is. Érzetem, hogy lángra gyúl a bőre, ahol csókolom.
A barátnője, aki Liammel táncolt egyszer csak mellettünk termett és beszélgetni kezdett Lenával.
Egyszer csak megfordult és indulni akart, de én a csuklóját megragadva megállítottam.
- Később látlak Lena. - súgtam a fülébe, majd a döbbent tekintetébe néztem.
Nem válaszolt csak elsétált. Néztem, ahogy kecsesen lépked a klub kijárata felé, míg el nem tűnt a látó teremből.
 
Vissza mentem az asztalunkhoz és ittam még pár italt. Liam is velem jött fel és az asztalhoz ültünk.
- Ki volt a csaj? - kérdeztem meg tőle.
- Sara. - válaszolta. - És a tiéd?
- Lena. - válaszoltam neki.
- Jó nő. - mosolygott rám Liam.
- Tisztában vagyok vele. - nevettem fel.
- Nem az a könnyen kapható fajta mi? - néz rám miközben magasra húzza a szemöldökét.
- Nem éppen, de ismersz szeretem a kihívásokat. - kacsintottam rá.
- Azt meghiszem. - nevet fel Liam.
 
Még iszogattunk egy ideig, míg a többiek is megjelentek csajokkal az oldalukon.
- Hát ti? - néztek ránk kérdően.
- Mi van? - néztem rájuk.
- Nő? - kérdezte Niall.
- Van nyugodj meg, csak elő kell készíteni. - vigyorogtam rá.
- Nehéz eset, haver? - kérdezi meg Zayn.
- Nehéz, de nem lehetetlen. - nevetek fel.
- Jó szórakozást. - neveti el magát Louis.
- Nektek is. - mutatok körbe a nőiket nézve.
Néha komolyan mondom nem értem a választásukat. Nem voltak csúnyák a lányok, de egyikkel sem akarnék ágyba bújni. Lena sokkal jobb nő náluk és az enyém lesz. Kell nekem.
 
 
Másnap megint a szokásos ment. Bementem a banda épületébe és kikérdeztem a fiúkat. Nem sok minden változott. Volt egy ember, aki ellenállt nekünk ezért fel kellett keresnem. Kivertem a tiszteletét. Az biztos, hogy egy darabig nem fog csak szívó szállal enni. Az állkapcsa minden bizonnyal szilánkosra tört.
 
- Harry. - kiabálta nekem Liam.
- Mi van? - csattantam rá.
- Meg van. - válaszolta egyszerűen.
- Ez gyors volt, haver. - mosolygok rá míg mellé sétálok.
- Nem volt nehéz. - mosolyog Liam.
 
Lena számát láttam a kijelzőn. A neve rögtön szemet szúrt. Summers. Nem hinném, hogy bármi köze is lenne Damielhez, de majd kiderítem. Beírtam a számát a telefonomba. A címe is megvolt, így már nem kell őt hajkurásznom.
- Köszi haver. - köszöntem meg Liamnek a segítségét.
- Nincs mit. Mindig számíthatsz rám. - mosolygott Liam, majd megláttam a kijelzőn Sara nevét. Hát tényleg érdekli a lány, ha rá is keres.
 
Később írtam Lenának egy smst. Nem tudom, hogy kitalálja-e, hogy én vagyok az. Reméltem.
 
" Ma a Roarban várlak. H xx "
 
Rányomtam a küldésre. Vártam, hogy válaszol-e, de persze nem reagált. Biztosan eltart neki egy ideig, mire leesik neki, hogy én vagyok az.
Lassan eljött az este és indultunk a fiúkkal a klubba. Reméltem, hogy eljön, bár nem voltam benne biztos. Mikor a klubban voltam már vagy jó fél órája és sehol nem láttam Lenát írtam neki megint.
 
" Hol vagy? H xx "
 
Válasz ismételten nem érkezett rá, de valahogy éreztem, hogy eljön. Felmentünk az emeletre és a szokásos bokszunkba ültünk le.
A tömeget néztem folyton hátha feltűnik, de nem volt sehol. Lementem a bárhoz és ismételten a sarokba ültem. Liam tűnt fel mellettem és helyet foglalat a bár széken.
- Na itt van? - kérdezett rá.
- Nem tudom. Eddig nem láttam. - mondtam neki kissé szomorú él volt a hangomban, amit magam sem értettem.
- Haver szerintem elkerülte a figyelmedet. - mutatott a táncoló tömegre Liam.
 
Ott volt. Sarával táncoltak és minden bizonnyal ittak már párat, mert túl felszabadultnak tűntek. Lena ruhája őrjítő volt. Rövid vörös ruha az ujján szegecsekkel. Nem bírtam levenni róla a szemem. Kurva szexi volt. Alig néztem őt pár percig, mikor két eléggé részeg pasi vonaglani kezdett a két lány körül és erőszakosan táncolni akartak belük. Láttam, amint egy kéjes pillantást küld az egyik Lena felé.
Liammel felálltunk a takarásból és a bár közepénél foglaltunk helyet, hogy jobban lássuk a lányokat és a nyáladzó bunkókat, akik fogdosták őket tánc közben. Éreztem, hogy az agyamat egyre inkább elönti a düh. Lena az enyém és senki más nem érhet hozzá.
 
Lena egyszer csak rám nézett, én egy kéjes mosolyt küldtem felé. Egyenesen a szemembe nézett és elfeledkezett az előtte táncoló srácról, aki ezt kihasználva magához húzta és ráerőltette a csókját. Ennyi volt. Felpattantam és feléjük mentem. Megragadtam a srác ingét és az orrát bevertem. Az öklöm becsapódása miatt a földre zuhant és fájdalmában morogott miközben az orrát szorongatta.
- Ha még egyszer hozzá nyúlsz, nem csak az orrodat töröm el. - köptem a szavakat a srácnak.
Liam mellettem állt és láttam, hogy ő is bevert a másiknak, aki Sarára nyomult.
 
Megfogtam Lena kezét és a bár felé húztam őt, Liam követett engem.
- Jól vagytok? - kérdeztem és a tekintetem a két lány között vándorolt.
- Jól. Köszi. - válaszolta nekem Lena és észrevettem, hogy kissé elpirult.
- Legközelebb ne egy ilyen kurva dögös miniben gyere. - a számat végig nyalva mértem őt végig és a látvány kibaszottul felizgatott.
- Oké. - csak ennyit tudott kinyögni, aminek a hatására egy önelégült vigyor húzódott az ajkamra.
 
Liam Saraval veszekedett valamin és engem egyre inkább zavart a dolog.
- Liam, befejeznéd. - csattantam rá.
- Bocs. - válaszol nekem Liam és rögtön befejezi a veszekedést.
Megragadom Lena kezéért és az emelet felé vezető lépcső irányába húzom.
- Gyere.
Liam és Sara is követtek minket felfele. A bokszunkban most nem ül senki, így oda megyek.
- Ülj le. - mondom Lenának bizonyára parancsoló hangon,mer észre veszem a félelem kis szikráját rajta.
Liamék is helyet foglalnak velünk szemben.
- Kértek valamit? - kérdeztem meg tőlük.
- Whisky gyömbért. - mondják egyszerre.
Csak intettem a pincér nőnek, aki azonnal oda is jött hozzánk. Leadtam a rendelést és pár perc múlva az italainkkal teli tálcával a kezében tért vissza.
Folyton Lenát néztem míg ittuk a piánkat. Nem tudtam megállni és a csupasz combjára tettem a kezemet. Ő csak elhúzta a lábát.
- Tudom, hogy tetszik neked bébi. - suttogom a fülébe és érzem, amint kirázza őt a hideg.
Imádom, hogy ilyen hatással vagyok a testére.
Láttam, amint Liamet és Sarát bámulja, amint csókolóznak.
- Mi is csinálhatjuk. - hajoltam közelebb hozzá, a parfümje illata elbódított. Kurvára kívánom.
Sara egyszer csak felállt és Lenához ment. Valamit mondott neki, mire felállt és elkezdett kimászni a bokszból.
Mielőtt elmehetett volna elkaptam a csuklóját és megállítottam.
- Mit csinálsz? - kérdeztem tőle.
- Megyek haza. - közölte egyszerűen.
- Haza viszlek. - álltam fel és biccentettem Liamnek, hogy jöjjön ő is.
 
Mikor a háza elé értünk, kissé láttam rajta, hogy értetlenül ül. Biztosan érdekli honnan tudtam, hogy itt lakik.
Sara és Liam kiszálltak, majd követni akarta őket, de a csuklójánál fogva megállásra kényszerítettem.
- Most komolyan neked ez a mániád? - csattant rám és felhúzott szemöldökkel méregetett engem.
- Nagyon dögös. - mondtam a reakcióját látva.
- Mi? - kérdezte meg, mert nem értette miért mondtam ezt.
- Mikor dühös vagy, bébi. - válaszoltam, mire láttam, hogy idegesen nyel egy nagyot.
Mielőtt bármit is mondhatott volna nekem, oda hajoltam és megcsókoltam. Eleinte kissé távolság tartó volt, de vissza csókolt és eléggé szenvedélyesre sikerült a csókunk.
- Mentsd el a számom, Lena. - közöltem vele, majd kiszállt a kocsimból.
 
Néztem, amíg eltűnik a lakása bejáratánál. Liam szállt be mellém az anyós ülésre és kérdőn nézett rám.
- Mi van? - húztam fel a szemöldököm.
- Nem láttalak még ilyennek egy nővel sem. - válaszolta nekem.
- Mert azok nem érdekeltek. - mosolyodtam el, majd beindítottam a kocsit és elhajtottam.
 
 
 
Az elmúlt hét eléggé esemény dúsan telt. El kellett mennem a városból. Summers hívott, hogy van valami ügye számomra. Mondanom sem kell mennyire nem érdekelt a dolog. Csak Lenával akartam lenni, de mivel egy egész hétre el kellett mennem ez eléggé kivitelezhetetlen volt. Nem írtam neki, mert semmi értelme nem lenne. Biztosan azt hiszi, hogy nem akarok tőle semmit. Mikor vasárnap végre vissza jöttem eléggé feszült voltam. Summers nem éppen minden napi feladatott adott, aminek a teljesítését igen csak kétlem. Nem fogom neki azt az örömöt megadni, hogy segítek neki. Főleg nem ha ő a tét.
 
Liam fogadott a banda épületében.
- Na mit akart? - kérdezett rá rögtön.
- Bébi szitterkedést. - válaszoltam neki unottan.
- Mi? - nézett rám hülye fejet vágva.
- A lányára kell vigyázni, majd egy idő után haza kell vinni. - mondtam neki.
- Ki a lánya? - kérdezett rá, amit nem nagyon akartam elmondani.
- Lena. - válaszoltam neki.
- Lena? - nézett rám petrik lesokkolva.
- Ja. Ez az én formám. - ülök le egy székre és a hajamba túrok idegességemben.
- Mit fogsz csinálni? - kérdez rá.
- Nem tudom, de minden bizonnyal Lena tisztában van vele mit művel az apja és nem akar haza menni. Lehet, hogy rólunk is tudja kik vagyunk. - válaszoltam neki.
- Eléggé kellemetlen ez a dolog. - mondja Liam.
- Nekem mondod. - túrok bele ismét a hajamba.
 
Liam néhány perc múlva megszólal.
- Megyek mert Sarával találkozom. - mondta nekem Liam.
- Oké. - válaszoltam neki.
- Amúgy Sara folyton rólad kérdezgetett. Kérdezte, hogy hol vagy. Szerintem Lena akarta tudni. - nézett rám.
- Ezek szerint zavarta, hogy egy hete nem jelentkeztem. - mosolyodtam el.
- Igen. - nevetett Liam, majd kiment.
 
Elhatároztam, hogy elmegyek hozzá később.
Nyolc felé indultam el hozzá. Az ajtó természetesen zárva volt, de nem okozott nagy fáradságot kinyitnom és már az előszobában is voltam.
Az első szoba volt Lenáé, így bementem és az ágyára ültem. Hallottam, hogy fürdik. Nem sokkal később kilépett a fürdőből egy szál törölközőben és rémülten ugrott egyet, aminek majdnem az lett a következménye, hogy a törölköző a földön landol.
- Felőlem leveheted. - húztam a számat egy féloldalas mosolyra.
- Harry mi a fentét csinálsz a szobámba és hogy jutottál be? - kérdezte tőlem felhúzva a jobb szemöldökét.
- Nincs olyan ajtó, ami megállíthat engem, hogy megkapjam, amit akarok. - válaszoltam neki miközben felálltam az ágyáról.
-  És még is mit akarsz itt? - kérdezte tőlem.
- Téged. - mentem hozzá közel és a törölközőéhez értem, ő ijedten megfogta azt és szorította, hogy ne vehessem le róla.
- Menny el. - mondta nekem, de láttam, hogy nem gondolja komolyan.
- Nem. - vágtam rá egyből.
- Mit akarsz? - csattant rám, amitől eléggé meg is lepődtem. Tüzes ez nagyon tetszik.
- Már mondtam, hogy téged. - hajoltam hozzá közel, míg az ajkaimmal el nem értem az övét. Hosszan és szenvedélyesen csókolóztunk, míg el nem húzódott tőlem.
- Azt hittem hiányoztam neked. - néztem rá és színlelt csalódottságomban az ajkaimat lebiggyesztettem.
- Akkor rosszul hitted. - láttam rajta, hogy ismét hazudik nekem.
- Ne légy, ilyen Lena. - mondtam neki és közelebb léptem hozzá. A törölközőjénél fogva magamhoz húztam. a fülébe suttogtam a kéjes szavakat.
- Pokolian szexi vagy ebben a törölközőben. - élveztem a reakcióját, mikor idegesen nyelt egyet a tettem hatására. Majd elhúzódtam és ott hagytam őt a szobában és a lakást is elhagytam. Nem mentem el, míg hallottam, hogy az ajtót kulcsra zárja. Nem állított meg elsőre sem a zárt ajtó, de még is bezárja. Ez mosolygásra késztetett. Otthon az ágyamban feküdve csak rá és a törölközőbe tekert testére tudtam gondolni.




 

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, mikor jön a következő rész?:)

    VálaszTörlés