2014. július 25., péntek

2. fejezet!

Másnap reggel eléggé korán felébredtem. Rém álom megint. Csodás. Imádtam ezeket az álmokat. Már az idejét sem tudtam, hogy mikor aludtam ki magamat. Sara ma kivételesen nem rontott be a szobámba azzal, hogy megnézze jól vagyok-e. Persze jól voltam. Már megszoktam ezeket az álmokat, amik voltaképpen nem is álmok voltak, hanem a múlt kínzó árnyai. Emlékek, amik kísértettek szüntelenül. Nem foglalkoztam vele sokáig. Felkeltem és a fürdőbe mentem, hogy fogat mossak és felkészítsem magam a szombati napra. Sara ma mozizni és vásárolgatni akar menni. Mondanom sem kell, hogy a hátam közepére sem kívánom ezt most magamnak. Szeretek vásárolni, de ma valahogy nem volt hozzá ingerenciám. Halk kopogás hallatszott az ajtómon, majd megjelent a hang forrása is.
- Lena fent vagy már? - lépett be a szobámba Sara.
- Igen. - léptem ki a fürdőből és döbbenten meredtem rá. - Kész is vagy?
- Aha. Korán ébredtem. - mosolygott, majd egy szó nélkül a szekrényemhez ment és kotorászni kezdett a szekrényemben.
- Segíthetek? - kérdeztem tőle felhúzva a szemöldököm a tette miatt.
- Ja kellene egy sál csajszi. - nézett rám bűnbánó tekintettel, amiért engedély nélkül nyúlkál a szekrényembe, de már megszoktam mindig ezt csinálja.
- Ott vannak a felső polcon válassz. - mutattam a sálakra a szekrény tetején lévő polc irányába.
- Köszi. - mosolygott, majd mindent szétpakolt mire megtalálta azt amit keresett. Az egyik kedvenc sálamat szorongatta a kezében, ami leopárd mintás volt és neon színekben pompázott.
- Remek választás. - ugrattam, majd magamra kaptam egy szűk fehér farmert és egy laza fekete pulcsit és az egyik mintás kör sálamat.
- Tudom. - nevetett fel, majd kiment a szobámból magamra hagyva. Belebújtam a bézs bakancsomba és a táskámat a vállamra kapva kiléptem a nappaliba.
Sara is már a nappaliban állt és épp a bőr dzsekijét rángatta magára több-kevesebb sikerrel. Mikor végzett rám nézett és csodálkozó arc kifejezést vágott.
- Mi van? - néztem rá értetlenül.
- Olyan vagy mint, aki most lépett ki a párizsi divatlapok címlapjáról. - mosolygott rám.
- Köszi azt hiszem. - nevettem fel, nem tartottam magamat valami szépnek, bár mindenki más éppen az ellenkezőjét állította ennek.
 
 
Ki sétáltunk az utcára és a kocsimba szálltunk, majd vezetni kezdtem a plaza irányába. Fél óra múlva meg is érkeztünk és behajtottam a földalatti parkolóba és kerestem egy parkolót. A bejárathoz közel sikerül találnom egyet, így szerencsére nem kellett kilométereket sétálnunk.
 
- Oké akkor mennyünk és vegyük meg a jegyeket. - mondta Sara majd a mozgólépcső felé húzott, amivel a mozihoz jutottunk.
- Mit is nézünk? - kérdeztem tőle, mert teljesen kiment a fejemből, hogy melyik filmet akarja megnézni.
- A végzet hatalmát, bár nem mint ha két hete erről a filmről beszéltem volna neked. - nevetett fel a feledékenységem okán.
- Oké akkor mennyünk. - mondtam neki unottan, semmi kedvem nem volt egy akció filmet nézni ma, ami engem egyáltalán nem érdekelt, de mivel Sara oda volt a főszereplő pasiért ezért megnézem vele.
 
 
Miközben a filmet néztük, akaratlanul is Harry felé terelődtek a gondolataim. Tudom, hogy ő is egy banda tagja és kétség sem fér hozzá, hogy hasonló személyiség lehet, mint az apám. A BAD banda eléggé híres Londonban, ahogy hallottam. Hogy pontosan ők mivel is foglalkoztak, arról fogalmam sincs. Pénz, drog, nők. Bármelyik lehet. Jól ismerem ezt a fajta életet. A halál minden napos dolog nekik és nm sok érzés szorul beléjük, más emberek iránt. Persze sokan azt mondják ez is csak egy munka. De ez így nem teljesen igaz. Én ebben éltem és az apám otthon sem volt egy jó ember, sőt szinte mindig az otthonunkban kínozta és ölte meg az embereket. Az irodája nekem mindig tabu volt. Oda nem mehettem be. Bár nem is akartam, tudtam mi folyik a hang szigetelt ajtó mögött. Anya sem tudta ezt elviselni és elhagyott minket. Onnantól kezdve az életem rém álommá változott. Apa mindenért kiabált velem és nem fél erőszakot alkalmazni. Az emlék hatására megugrottam.
- Lena baj van? - nézett rám Sara aggódva.
- Semmi, jól vagyok. - mondtam érzelem mentes hangon és úgy tettem mintha a filmet figyelném, de egyáltalán nem érdekelt. Csak Harry járt a fejemben. Azok a zöld szemek és göndör fürtök. Tökéletesen kidolgozott teste, ami még a pólón keresztül is tisztán látható volt és a rengeteg tetkó, aminek nem volt túl sok értelme, de rajta még is lenyűgöző volt. Miért is nem esett le eddig, hogy egy banda tag. Minden stimmelt. Úgy látszik, mióta megszabadultam apámtól az érzékeim is alábbhagytak ezen a téren.
 
 
- Gyerünk vásárolni. - húzott a kezemnél fogva Sara az egyik boltba.
- Oké. - mondtam színlelt mosollyal, bár a vásárlás kicsit jobb ígéretet ígért a szar film után.
Sara egyik polctól a másikig rohangált és minden féle dolgot vett a kezébe. Majd mire kettőt fordultam el is tűnt a próba fülkében. Én csak mentem a sorok között és nézelődtem, eddig semmi eredménnyel. Majd megakadt a szemem egy mély vörös koktél ruhán, aminek az ujján szegecsek voltak. Egyszerűen elképesztő volt. Felvettem és a próba fülkéhez léptem vele, hogy felpróbáljam. Mikor kiléptem benne, nem hittem a szememnek, mintha rám öntötték volna. Ezt meg kell vennem, üvöltötte egy kis hang a fejemben.
Sara is kilépett a fülkéből és felém fordult.
- Atya úr isten. - mondta és az álla a padlót súrolta.
- Tetszik? - kérdeztem magamat méregetve a tükörben.
- Imádom.  - mosolygott rám, majd egy szó nélkül elment.
Egy perc múlva egy fekete magassarkúval tért vissza, aminek a sarkán hasonló szegecsek voltak, mint a ruha ujján.
- Ezt hozzá találták ki. - vigyorgott.
- Tökéletes. - vettem el a kezéből a cipőket és a lábamra húztam.
- Na ezt feltétlenül meg kell venned. - mosolygott rám Sara, majd a kezében tartott ruhák nyolcvan százalékát letette a pultra, ahol azokat a ruhákat hagyja az ember, amit nem akar megvenni.
- Oké vissza öltözöm. - mondtam neki, majd magamra húztam a függönyt.
 
Mikor már fizettünk és kifelé tartottunk a telefonom pittyegni kezdett jelezve, hogy üzenetem jött. Előhalásztam a táskám legmélyéről és az ismeretlen számmal néztem farkas szemet.
" Ma a Roarban várlak. H xx "
Néztem egy ideik az üzenetet és nem tudtam hova tenni. Megmutattam Saranak, aki ugyan úgy értetlenül nézett vissza rám.
- Ki a tököm az az H ? - néztem rá és a szemöldököm felszaladt.
- Fogalmam sincs. Kit ismerünk akinek H-val kezdődik a neve? - kérdezte és láttam, hogy máris azon töri a fejét, ki lehet ez.
- Harry . - mondtuk ki egyszerre az első személyt, aki eszünkbe jutott.
- Honnan a fenéből tudja a számodat Lena? - nézett rám Sara haragos tekintettel.
- Ne néz így rám, nem én adtam meg neki. - küldtem felé egy bosszús pillantást.
- Ez azért kissé félelmetes. - nézett rám.
- Kissé. - értettem vele egyet.
- Vissza írsz? - kérdezte tőlem pár perc csend után.
- Nem. - vágtam rá egyszerűen.
- Miért nem? - kérdezett vissza.
- Tegnap nem te mondtad, hogy ne foglalkozzak vele. - néztem rá és összeszaladt a szemöldököm.
- De. - gondolkodott el a dolgon.
 
Nem igazán beszélgettünk a dologról többet, csak gyorsan bekaptunk valamit, mert mind a ketten éhesek voltunk már. Mikor haza értem letettem a ruhámat az ágyamra és azon gondolkodtam, hogy nem túlzás-e ez a ruha. Eléggé kihívó darab volt és semmi féle képen nem akarok egy "erőszakolj meg" táblát magamra aggatni. Mikor a fürdőbe mentem a telefonom megint pittyegett.
" Hol vagy? H xx "
Ezt nem hiszem el. Most tényleg azt hiszi, hogy elmegyek.
Sara jött be a szobámba és teljes ment felszerelésben állt előttem.
- Hát te? - néztem rá értetlenül.
- Megyünk a Roarba. Öltözz. - mondta nekem.
- Mi? - csattantam fel.
- Most mi van. Bulizni akarok és ha már Harry hívott téged mennyünk el. - mosolygott Sara. Nem nagyon értettem a reakcióját. Biztosan van valami itt a háttérben.
- Oké. Egy perc és felveszek valamit. - mondtam neki, majd mielőtt kilépet volna a szobámból vissza fordult.
- A pirosat. - mutatott az ágyamon lévő ruhára.
Felvettem a ruhát és a cipőt, majd a fekete boríték táskámat és elindultam ki a szobámból. Most sem írtam vissza Harrynek. Nem kell neki tudni, hogy megyek.
 
 
Negyed óra taxizás után megérkeztünk a Roar elé. Kifizettem a taxit és a sor elejére mentünk, ahol a biztonságis egy hatalmas mosoly kíséretében könnyedén beengedett bennünket. Bent már javában ment a buli. A zene nagyon hangos volt, de imádtam ezt a klubot,mert rnb-t játszottak csak. Imádtam az a stílust.
Elkaptam Sara kezét és a bárhoz húztam, majd felültünk a bár székre és kértünk két whisky gyömbért. A pultos lány elénk rakta a két italt, majd inni is kezdtük azokat. Megfordultam a székben és a tömeget kezdtem kutatni. Kétség sem fér hozzá, hogy tudat alatt Harryt kerestem és nem a táncoló emberekre voltam kíváncsi. Nem láttam őt sehol. Bár biztosan itt van valahol.
Saraval már a negyedik italunkat ittuk, mikor kezdtem érezni az alkoholt.
Sara megfogta a kezemet és a tánc térre húzott. táncolni kezdtünk, mag két pasi nem csatlakozott hozzánk, akik hogyis mondtam nem voltak éppen józanok és felettébb kanosnak bizonyultak. taperoltak és megpróbáltak mindet megcsókolni, ami egyikünknek sem tetszett. Mikor a bár felé néztem megláttam őt. A barna fürtjeivel és a mély zöld szemével, amivel engem figyelt és egy kaján mosoly ült az arcán, amitől a gödröcskéi előtűntek. Szív döglesztő és szexi volt.
A következő pillanatban az előttem táncoló pasi megragadott és a fenekemet megmarkolva rám kényszerítette magát és megcsókolt. Próbáltam eltolni magamtól, de szorosan tartott, majd a következő pillanatban, valaki letépte rólam és a pasi az orrát szorongatva a földre esett. Harry és egy másik pasi állt előttünk és a két férfira meredtek.
- Ha még egyszer hozzá nyúlsz, nem csak az orrodat töröm el. - fenyegette mély rekedt hangon.
Majd megfogta a kezem és a bár felé húzott,míg a másik Saraval tette ugyan ezt.
- Jól vagytok? - érdeklődött Harry.
- Jól. Köszi. - mosolyogtam rá szégyenlősen, magam sem tudva, hogy miért is vagyok előtte szégyenlős.
- Legközelebb ne egy ilyen kurva dögös miniben gyere. - nyalta meg a száját míg végig márt engem.
- Oké. - csak ennyit tudtam kinyögni.
A másik pasira néztem, aki Saraval beszélgetett.
- Liam nem. - hallottam Sara hangját, hát akkor ő az a Liam, akivel tegnap táncolt.
- Liam befejeznéd. - csattant fel Harry olyan hangon, hogy még én is megijedtem.
- Bocs. - mondta, majd leült a bár székre.
- Gyere. - ragadta meg a kezem Harry és húzni kezdett.
- Most mit csinálsz? - kérdeztem tőle miközben kissé ellenkeztem az ellen, hogy elrángat.
Egy lépcsőn mentünk felfelé, mikor láttam, hogy Saraék is követnek minket. Ez nem jó jel.
Egy csendesebb asztalhoz vezetett engem Harry, ahol a zene már nem volt fülsiketítő így lehetett beszélgetni.
- Ülj le. - mondta kissé parancsolóan. Leültem és ő szorosan mellém ült.
Sara velem szemben ült és mellé Liam.
- Kértek valamit? - kérdezte Harry.
- Whisky gyömbért. - mondtuk egyszerre Sarával, amire kissé elmosolyodtunk.
Láttam Sarán, hogy valami aggasztja és eltudom képzelni mi az. Liam is minden bizonnyal egy BAD.
Harry intett a pincérnőnek és kért két whisky gyömbért és két sört.
Nem sokkal később a nő hozta is az italainkat. Harry lerakta elénk a két jókora poharat és engem kezdett bámulni. Egyszer csak megéreztem a kezét a csupasz lábamon és én értetlenül kaptam a fejem az irányába. Ő csak egy csábító mosolyra húzta a száját, majd a fülemhez hajolt.
- Tudom, hogy tetszik neked bébi. - suttogja a fülembe és a meleg leheletétől kiráz a hideg. Még ha tetszett is amit csinált nem adtam meg neki ezt az örömöt.
Levettem a kezét a combomról, aminek a hatása egy mosoly lett. Bármennyire is szexi volt még mindig ott volt az a bökkenő, hogy valószínűleg embereket öl. Sara elég jól elbeszélgetett Liammel, majd a következő alkalommal mikor rájuk néztem csókolóztak.
Harry odahajolt hozzám.
- Mi is csinálhatjuk. - súgta a fülembe és egy szem forgatással jeleztem neki, hogy nem díjazom az ötletét. Ő csak halkan felnevetett és átkarolt.
Sara felállt és hozzám lépett.
- Mehetünk? - kérdezte és én egyetértően bólintottam.
Harry eléggé furcsán nézett rám mikor felálltam. Elkapta a csuklómat és megállított.
- Mit csinálsz? - kérdezte tőlem.
- Megyek haza. - mondtam neki egyszerűen.
- Haza viszlek. - jelentette ki, majd ellenmondást nem tűrően felállt és a kijárat fel húzott.
 
Mikor már az autóban ültünk csak meredten néztem ki az ablakon. Harry tekintete végig rajtam volt.
Megékeztünk a házam elé és Sara meg Liam kiszálltak. Én is menni akartam, de Harry elkapta a kezemet.
- Most komolyan neked ez a mániád? - csattantam rá.
- Nagyon dögös. - nyalta meg a száját.
- Mi? - kérdeztem tőle.
- Mikor dühös vagy bébi. - mondta és mielőtt válaszolhattam volna bármit is megcsókolt.
Először ellenkeztem, de nem sok időbe telt míg vissza csókoltam őt. Zihálva fejeztük be a csókunkat.
- Mentsd el a számom Lena. - közölte velem, majd kiszálltam a kocsiból.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése